Eerstelijnszorg

De zorg aan de patiënt staat bij de eerstelijnszorg centraal en hiervoor is gekwalificeerd personeel nodig. Dit vraagt primair de aandacht. Secundair worden hulpverleners met administratieve lasten geconfronteerd. Deze lasten hebben betrekking op het bijvoorbeeld voldoen aan de eisen van de zorgverzekeraars, medewerkers binnenhouden, beschermen van persoonsgegevens, voldoen aan wet- en regelgeving, etc.

Aanpak en ondersteuning

Wij zorgen er voor dat de secundaire processen (administratieve lasten) van de eerstelijnszorg effectief en (kosten)efficiënt worden georganiseerd. Hoe? Door een integrale service op het gebied van contracteren (juridisch) en compliance (voldoen aan wetgeving en naleving) te organiseren.

  • Inzicht en overzicht in uw afspraken en verantwoording: u heeft direct inzicht in de afspraken, want die staan immers klaar en zijn gewaarborgd direct beschikbaar. Ook kunt u gemakkelijk verantwoorden op wetgeving, contracten en beleid. Dit bespaart veel tijd en middelen.
  • Up-to-data met contracten en wetgeving: u bent up-to-date met juiste contracten, overeenkomsten en wet- en regelgeving. Dit komt door de aansluiting bij MYOBI, een notarisfunctie, de rechtsgeldigheid en volgens de laatste veiligheidsstandaarden.
  • Anticiperen op conflicten: conflicten tussen werknemers, patiënten en leveranciers kunnen worden beheerst omdat u direct ziet of een probleem ontstaat en u kunt direct hierop handelen.
  • Business case: de aanpak brengt een businesscase mee die specifiek gezamenlijk uitgewerkt kan worden met de betreffende praktijk.

Lees hier meer over de aanpak voor de eerstelijnszorg.

Meer informatie

Heeft u vragen of heeft u behoefte aan een afspraak? Neem gerust contact met ons op via +31 0 (70) 392 22 09 of info@duthler.nl.