Ga naar de inhoud

Het werken met vertrouwelijke en beschikbare gegevens

De bedrijfsleiding wenst haar partners (klanten, medewerkers en leveranciers) blijvend met vertrouwelijke, betrouwbare en beschikbare gegevens over de bedrijfsorganisatie te informeren. Andersom geldt dat ook. De bedrijfsleiding verwacht dat haar partners zich ook aan haar presenteren met betrouwbare gegevens. 

MYOBI maakt in samenwerking met Duthler Associates reputatiemanagement voor bedrijven en instellingen mogelijk. Door aantoonbaar verantwoordelijkheid te nemen voor het organiseren van compliance met de verplichtingen uit de TTP-policy, in het bijzonder de TTP Gedragscode AVG, biedt de bedrijfsleiding het maatschappelijk verkeer zekerheid over de verwachte betrouwbaarheid van de gepresenteerde gegevens. De verantwoording, in de vorm van een Accountability Seal is de herbevestiging van het vertrouwen tussen partners.

Wat is het en wat zijn de voordelen?

Het opbouwen van vertrouwen met partners vergt inspanningen en kost tijd en geld. Het verliezen van het vertrouwen van partners kan door een enkele slordigheid ontstaan en snel plaatsvinden. Het managen van de reputatie van een bedrijf heeft dan ook de permanente aandacht van de bedrijfsleiding. Wij kunnen de waardepropositie van reputatiemanagement als volgt aangeven:

Wat is onze aanpak?

Het organiseren van het reputatiemanagement vraagt om een projectmatige aanpak en vervolgens beheerinspanningen. Het handmatig organiseren van de bedrijfs- en persoonsgegevens inclusief de bedrijfsgeheimen is arbeidsintensief. Bovendien is de houdbaarheid van het handmatig reputatiemanagement beperkt als gevolg van de vele mutaties aan de kant van de partners.

Heeft u vragen of wilt u een afspraak maken? 

Heeft u vragen over het organiseren, implementeren of uitbouwen van reputatiemanagement? Neem gerust contact met ons op!