Legal counseling

Het voorzien in ondersteuning en advisering

Wij kunnen bedrijven en instellingen voorzien in de behoefte aan juridische advisering en ondersteuning in de vorm van legal counseling. Een verzoek nemen wij in behandeling door eerst aan u voor te leggen hoe wij denken het verzoek te beantwoorden en binnen welk budget. Vervolgens na uw akkoord gaan wij aan de slag. Zouden wij onverhoopt het goedgekeurde budget dreigen te overschrijden dan treden wij met u in overleg.

De professionals van Duthler Associates hanteren een marktconform uurtarief.

Werkgebieden

Juridische ondersteuning en advies

Ondersteunen en/of vervullen de rol van bedrijfsjurist. Vormgeving aan interne reglementen, begeleiden van aanbestedingstrajecten en maken of scherpen zij contractafspraken aan zoals arbeidsovereenkomsten, privacyovereenkomsten, etc.

Beoordelen van beleid en protocollen

De juridisch professionals zijn gespecialiseerd beleid en protocollen te beoordelen conform wet- en regelgeving.

Beoordelen en opstellen van overeenkomsten

Opstellen en begeleiden van contracten (bijvoorbeeld privacyovereenkomsten, inkoopcontracten, arbeidscontracten, licentieovereenkomsten, SLA's (service level agreements), etc.

Adviseren van directie omtrent compliance

Juridisch professionals zijn experts in het adviseren van directie omtrent compliance.

Vraag vrijblijvend een offerte aan

Vraag hier vrijblijvend een offerte aan voor Legal Counseling
Offerte

Veelgestelde vragen

Is het mogelijk een 'strippen/knipkaart' af te nemen zodat een jurist direct kan worden geraadpleegd?

Jazeker, dat kan. Wij nemen een vraag of probleem in behandeling en geven indicatie hoelang wij bezig zijn. Ná uw akkoord gaan wij aan de slag.

Is er een klantenservice voor vragen en opmerkingen?

Ja, wij hebben een klantenservice ingericht. Klanten krijgen een eigen account om de servicedesk te gebruiken.

Wat als het maximum aantal uren worden overschreden?

Wij zullen vroegtijdig aangeven wanneer dit dreigt te gebeuren. Het is mogelijk het aantal uren te vergroten.

Krijg ik één aanspreekpunt?

Een klant krijgt toegang tot de klantenservice en krijgt een contactpersoon toegewezen zodat er contact gehouden kan worden voor vragen, op- en aanmerkingen.

Wat is de werkwijze?

Een vraag of een probleem nemen wij pas in behandeling door eerst aan u voor te leggen hoe wij denken de vraag te beantwoorden en binnen welk budget.

Hoe snel kan er begonnen worden? En hoe snel word ik geholpen?

Nadat de strippenkaart is afgenomen kan er direct begonnen worden. Wanneer een vraag of probleem aan ons wordt gesteld gaan wij direct aan de slag en proberen wij binnen 2 werkdagen te reageren.